راهنمای خرید ابزارآلات برقی

  فرز بخرم یا مینی فرز ؟     

در پاسخ این سوال باید بگویم،  فعالیت و نوع کاربری خودتون و رو بهم بگید. برای مثال برای کارهای خانگی و مصارف سالانه میخواهید یا یک کارگاه کوچک خانگی دارید و یا به صورت حرفه ای فعالیت های فنی دارید ؟

برش آهن و سنگ ، فرچه زدن، ساب زدن

 

فرچه زدن 

اگه عمده کار شما فرچه‌زدن با فرچه سیمی باشد باید دستگاهی انتخاب کنید که توان دستگاه بالای هزار 1000 وات باشد و ترجیحا مینی متوسط (دسته دار) خریداری شود. چون هم نگهداری آسون تری دارد هم کارایی بهتری نسبت به مینی فرز برای کار شما دارد.

برای مثال:

  • حذف زنگ خوردگی در خودروها

  • صاف کردن سطوح چوبی یا فلزی

 

برش آهن و سنگ %d9%85%db%8c%d9%86%db%8c %d9%81%d8%b1%d8%b2 850 %d9%88%d8%a7%d8%aa %d8%aa%d9%88%d8%b3%d9%86 tosan %d9%85%d8%af%d9%84 3382a

برای برش آهن شما از مینی فرز و یا مینی فرز دسته بلند میتواند استفاده کنید که به نسبت کار و محیط انتخاب توان و یا دسته و بدون دسته بودن مینی‌فرزتون و رو انجام بدید.

کاربرد برش آهن و سنگ

  • برای  ساختمان سازی
  • ساخت نمای غرفه و غرفه سازی
  • لوله کشی
  • کارخانه ها 

ساب زدن فلزات 

برای ساب و پرداخت سنگ یا فلز دستگاهی که گیربکس قوی تره داره انتخاب بهتری هم خواهد بود. پس توان دستگاه در انتخاب شما بسیار موثر است. 

ساب زدن با مینی فرز یک عملیات حیاتی در صنعت ساخت و ساز و کارگاه‌هاست. 

کاربرد ساب زدن

  • تعمیرات خودرو
  • تنظیم و شکل‌دهی فلز

 

نقش دیمر در مینی فرز چیست ؟

دیمر قابلیت کم و زیاد کردن سرعت دستگاه رو به میده،  از این رو برای پولیش زدن استفاده می‌شوند. که دستگاه های پولیش در صافکاری ها نقش مهمی رو ایفا میکنند.  برای کارهای روزمره و خدمات غیر پولیش ترجیحا از مینیفرز بدون دیمر بهره بگیرید،زیرا دستگاه های پولیش سرعت و توان پایین تری دارند،و با خرید مینی فرز معمولی یا متوسط قابلیت های بیشتری رو تجربه می‌کنید.

بهترین برند در انتخاب مینی فرز را معرفی کنید ؟

از نظر برند اول توسن به چندین دلیل

  1. بعد از تقریبا بیست سال کار با ابزار برقی کار با برند های خوب بازار مثل ماکیتا ، متابو ،بوش و … ابزار الات توسن سعی کرد در کیفیت دستگاه،طراحی نوین، قمیت، خدمات پس از فروش و تامین قطعات از برندهای خارجی پیشی بگیرد، که در نتیجه حاصل شد.
  2. خدمات پس از فروش توسن طرحی نو به وجود آورده در خدمات پس از فروش که در همه جوره بازار ایران رو تامین می‌کند.

در رده‌های بعدی 

  1. دی سی ای DCA
  2. ای پی ان APN
  3. پوکا PUKKA

تجربه خرید خوب میتواند تاثیر بسزایی در اعتماد مشتری به فروشنده داشته باشد.

در بازار شما به سلطان  1745 نک و 1601 پوکا معروف شدید چرا؟

چون این محصول مثلا در هشتگرد که سنگ های جوشی داره خیلی عالی جواب داده و مقنی ها (به معنای چاه کن ) این محصول رو نسبت به این شرایط محیطی پیشنهاد میدهند. و رضایت بسیاری از مشتریان و کارگران رو به همراه داشته است. که این رضایت هم به کیفیت و هم به قیمت دستگاه استناد دارد.

اگرچه برند توسن و دی سی ای  تو چکش تخریب یا محصولات بتن کن هم حرفهایی برای گفتن دارن، ولی به دلیل قیمت انتخاب بعدی مشتریان هستند.

نظر شما درباره برند دی سی ای DCA ؟

رونیکس یا دی سی ای؟

به خاطر تبلیغات گسترده رونیکس که تا به حال نمونه اون در ایران نبوده ، فروش این برند یا از نظر شناخته شدن برند نمونه ندارد ولی از لحاظ کیفیت به هیچ عنوان به پای برند و کیفیت دی سی ای نمیرسه و اون چیزی که مشخصه اگه برند دی سی ای به اندازه رونیکس تبلیغات انجام بده با این کیفیتی که داره صد درصد به فروش بالایی دست پیدا میکنه. 

دستگاه های دی سی ای با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش 18ماهه (تقریبا اصلا خراب نمیشن) سهم بیشتری از بازار رو بدون تبلیغات دارند. و رونیکس با تبلیغات فقط سهم فروش گسترده بدون رضایت بخشی رو داراست.

آروا، رونیکس ، ای پی ان و کنزاکس شما کدام برند رو طبق تجربه تون میگید بهتره تایید میکنید؟

درمورد اروا همان اتفاقی که برای رونیکس گفتم وجود دارد ، اما ای پی ان و کنزاکس بدون تبلیغات کیفیت بالاتری رو ارائه میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *